مدیتیشن مراقبه یا مدیتیشن را یاد بگیرید و در راستای یک زندگی آرام و شاد از آن استفاده کنید. http://meditation.mihanblog.com 2018-12-17T22:00:17+01:00 text/html 2017-09-10T23:42:16+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله 6 حرکت ورزشی یوگا برای آرام کردن ذهن کودکان http://meditation.mihanblog.com/post/18 <h2 style="padding: 0px; margin: 25px 0px 10px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box; font-weight: normal; line-height: 1em; font-family: BYekan; font-size: 30px; color: rgb(51, 51, 51);">حرکات یوگا برای کودکان</h2><h3 style="padding: 0px; margin: 25px 0px 10px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box; font-weight: normal; line-height: 1em; font-family: BYekan; font-size: 24px; color: rgb(51, 51, 51);"><p style="padding: 0px; margin: 0px 0px 20px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box;"><strong style="padding: 0px; margin: 0px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box;">حالت پروانه خوابیده</strong></p></h3><p class="imgarticle" style="padding: 0px; margin: 0px 0px 20px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box; color: rgb(51, 51, 51); font-family: BYekan; font-size: 14px;"><img class="aligncenter wp-image-265765 size-full" title="حالت پروانه خوابیده" src="http://dl.topnaz.com/2016/09/%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-1.jpg" alt="حالت پروانه خوابیده" width="450" height="391" srcset="http://dl.topnaz.com/2016/09/یوگای-کودکان-1.jpg 450w, http://dl.topnaz.com/2016/09/یوگای-کودکان-1-300x261.jpg 300w" sizes="(max-width: 450px) 100vw, 450px" style="padding: 0px; margin: 5px auto; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box; max-width: 100%; height: auto; vertical-align: middle; clear: both; display: block;"></p><p style="padding: 0px; margin: 0px 0px 20px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box; color: rgb(51, 51, 51); font-family: BYekan; font-size: 14px;">&nbsp;<a href="http://www.topnaz.com/category/health/fitness/" style="padding: 0px; margin: 0px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box; color: rgb(68, 68, 68); text-decoration-line: none; transition: all 0.2s ease-in-out;">ورزش</a>&nbsp;یوگا برای همه مناسب است<br style="padding: 0px; margin: 0px; outline: none; list-style: none; border: 0px none; box-sizing: border-box;">همان حالت پروانه را انجام دهید. کف پاها را به هم بچسبانید و آرام روی زمین در همین حالت دراز بکشید. اگر در این حالت از بالش استفاده کنید بهتر است. دست ها را باز کرده روی زمین قرار دهید و ریلکس شوید.</p> text/html 2017-01-16T13:15:16+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله با مدیتیشن و مراقبه شاد زندگی کنید http://meditation.mihanblog.com/post/16 رخورداری از احساس سلامت و شاد بودن در زندگیِ روزمره حق هر انسانی است و اغلب با رفتارهای ساده‌ دست‌یافتنی است. <p dir="RTL" style="text-align:justify"><strong>به گزارش ایسنا، </strong> سایت مدیکال دیلی در مطلبی تازه و مفید به تعدادی از عادات و رفتارهای مطلوبی اشاره کرده که انجام دادن آنها می‌تواند وضعیت سلامت و میزان شادی را در افراد تقویت کند:</p> text/html 2016-11-28T13:14:26+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله کاهش فشار خون با کمک مدیتیشن http://meditation.mihanblog.com/post/15 بالا رفتن فشارخون تهدیدی جدی برای سلامتی است که فرد را در معرض ابتلا به حمله قلبی، بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت و انواع بیماری‌های دیگر قرار می‌دهد. <p dir="RTL" style="text-align:justify"><strong>به گزارش ایسنا، </strong>برای مقابله با بالا رفتن فشارخون پزشکان به طور معمول داروهای شیمیایی موجود برای این بیماران را تجویز می‌کنند اما می‌توان این بیماری را به طور طبیعی و بدون مصرف دارو نیز کنترل یا حتی درمان کرد.</p> text/html 2015-05-11T08:45:04+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله مدیتیشن روش طبیعی برای كاهش درد و استرس http://meditation.mihanblog.com/post/14 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;">روانپزشكان تاكید دارند كه به كار گرفتن&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline; font-size: 13.9996995925903px;">روش‌های آرامش‌ بخش مثل مدیتیشن، رلكسیشن و مراقبه در كاهش درد و استرس بسیار موثر است.</strong></p> text/html 2015-05-11T08:43:54+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله مدیتیشن ظرف چند ماه مغز را قدرتمند می‌كند http://meditation.mihanblog.com/post/13 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;">روانپزشكان و متخصصان بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون طی مطالعات جدید خود دریافته‌اند كه انجام&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline; font-size: 13.9996995925903px;">مدیتیشن به طور منظم می‌تواند سلامت مغز را بهبود بخشد و این تاثیر سودمند ظرف چند ماه پس از آغاز مدیتیشن بروز می‌كند.</strong></p> text/html 2015-05-06T06:23:07+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله تاثیر شگفت‌انگیز مراقبه در پیشگیری از آنفلوآنزا http://meditation.mihanblog.com/post/12 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline; font-size: 13.9996995925903px;">پزشکان آمریکایی در یک مطالعه جدید دریافته‌اند که تاثیر مراقبه (مدیتیشن) در پیشگیری از آنفلوآنزا خیلی بهتر و بیشتر از مصرف انواع ویتامین‌ها و مکمل‌های گیاهی است.</strong></p> text/html 2015-05-02T02:47:02+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله ورزش میزان ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش می‌دهد http://meditation.mihanblog.com/post/11 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline; font-size: 13.9996995925903px;">ورزش متعادل و مدیتیشن تعداد روزهایی که کارمندان در سال و به سرماخوردگی و آنفولانزا متبلا می‌شوند را کاهش می‌دهد.</strong></p><p style="margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 26.8233318328857px; text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایسنا،</strong>&nbsp;تحقیقات انجام شده در دانشگاه ویسکنسین مادیسیون نشان داده است که ورزش متعادل و استرس کم باعث کاهش بیماری‌های از جمله سرماخوردگی و آنفولانزا می‌شوند.</p> text/html 2015-04-28T05:22:53+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله مدیتیشن مفیدتر از ورزش در بهبود گردن‌درد http://meditation.mihanblog.com/post/10 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;">محققان دریافتند که در&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline; font-size: 13.9996995925903px;">درمان درد گردن با کمک ورزش‌های مدیتیشن</strong>&nbsp;امکان پذیر است.</p><p style="margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px; text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش ایسنا،</strong>&nbsp;طبق مطالعات جدید،&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">مدیتیشن برای درمان دردهای ناحیه گردن بسیار مناسب است</strong>. درد مزمن در ناحیه گردن ممکن است که منجر به افسردگی شود. افرادی که در ناحیه گردن احساس درد می‌کنند غالبا احساس پریشانی می‌کنند. از مدیتیشن و ورزش‌هایی مانند یوگا برای درمان این درد مزمن استفاده می‌شود.</p> text/html 2015-04-19T05:40:14+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله فعالیت‌های ورزشی خطر ابتلاء به عفونت‌های تنفسی را كاهش می‌دهد http://meditation.mihanblog.com/post/9 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;">تحقیقات محققان آمریكایی جدید نشان می‌دهد انجام تمرین‌های ورزشی منظم و مدیتیشن، روش‌های مناسبی برای جلوگیری از ابتلاء به عفونت‌های تنفسی هستند.</p><p style="margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px; text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش سرویس سلامت ایسنا،</strong>&nbsp;دانشمندان آمریكایی با بررسی بر روی 149 فرد بزرگسال كه در رده سنی 50 سال و بالاتر بودند، دریافتند فعالیت‌های ورزشی و مدیتیشن می‌تواند از بروز عفونت‌های تنفسی از قبیل آنفلوانزا و سرماخوردگی جلوگیری كند.</p> text/html 2015-04-19T05:39:19+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله از غذاخوردن هیجانی اجتناب کنید! http://meditation.mihanblog.com/post/8 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;">محققان معتقدند مدیتیشن و ورزش کردن به طور منظم می‌تواند جایگزین عالی برای اجنتاب از غذا خوردن احساسی باشد.</p><p style="margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px; text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش سرویس سلامت ایسنا،</strong>&nbsp;بسیاری از افراد هنگامی که احساس افسردگی و آشفتگی می‌کنند، برای این که دوباره آرامش خود را باز یابند معمولا خود را با غذا خوردن سرگرم می کنند. غذا خوردن ناشی از استرس، که غذا خوردن احساسی نیز نامیده می‌شود، می‌تواند به این دلیل رخ دهد که استرس باعث ایجاد هوس‌های غذایی خاص در افراد می‌شود.</p> text/html 2015-04-16T05:46:17+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله مدیتیشن برای ورزشکاران لازم است http://meditation.mihanblog.com/post/7 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;">مدیتیشن راهی برای کاهش فشار ذهنی وارد بر ورزشکاران است. مدیتیشن باعث ایجاد تمرکز و کنترل ضربان قلب می‌شود.</p><p style="margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px; text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایسنا،</strong>&nbsp;متخصصان آمادگی جسمانی، مدیتیشن را ورزش مغز و ایروبیک ذهنی می‌دانند. ورزشکاران می‌دانند که مدیتیشن می‌تواند کارایی ورزش آن‌ها را افزایش دهد و کیفیت ورزش آن‌ها را بالا ببرد.</p> text/html 2015-04-16T05:45:37+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله ورزش میزان ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش می‌دهد http://meditation.mihanblog.com/post/6 <p style="text-align: justify; margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73);">ورزش متعادل و مدیتیشن تعداد روزهایی که کارمندان در سال و به سرماخوردگی و آنفولانزا متبلا می‌شوند را کاهش می‌دهد.</p><p style="text-align: justify; margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایسنا،</strong>&nbsp;تحقیقات انجام شده در دانشگاه ویسکنسین مادیسیون نشان داده است که ورزش متعادل و استرس کم باعث&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">کاهش بیماری‌های از جمله سرماخوردگی و آنفولانزا</strong>&nbsp;می‌شوند.</p> text/html 2015-04-14T08:15:09+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله بهبود گردن درد با مدیتیشن http://meditation.mihanblog.com/post/5 <p style="text-align: justify; margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73);">محققان دریافتند که در&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline; font-size: 13.9996995925903px;">درمان درد گردن با کمک ورزش‌های مدیتیشن</strong>&nbsp;امکان پذیر است.</p><p style="text-align: justify; margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش ایسنا،</strong>&nbsp;طبق مطالعات جدید، مدیتیشن برای درمان دردهای ناحیه گردن بسیار مناسب است.&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">درد مزمن در ناحیه گردن ممکن است که منجر به افسردگی شود</strong>. افرادی که در ناحیه گردن احساس درد می‌کنند غالبا احساس پریشانی می‌کنند.&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">از مدیتیشن و ورزش‌هایی مانند یوگا برای درمان این درد مزمن استفاده می‌شود</strong>.</p><p style="margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px; text-align: right;"><font color="#e54e53"><span style="margin-right: auto; margin-left: auto; border-style: initial; border-color: initial; border-image-source: initial; border-image-slice: initial; border-image-width: initial; border-image-outset: initial; border-image-repeat: initial; transition-delay: initial; -webkit-transition-delay: initial; height: auto;"></span></font></p> text/html 2015-04-14T08:14:09+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله بیماران سرطان سینه از یوگا و مدیتیشن برای سلامتی خود بهره بگیرند http://meditation.mihanblog.com/post/4 <p style="margin-bottom: 1.857em; font-size: 1.0769em; color: rgb(58, 65, 73); text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline; font-size: 13.9996995925903px;">یوگا و مدیتیشن علاوه بر فواید روحی و ذهنی از نظر سلولی نیز برای افراد مبتلا به سرطان مفید هستند</strong>.</p><p style="margin-bottom: 1.857em; color: rgb(96, 101, 105); font-size: 13px; line-height: 24.140998840332px; text-align: justify;"><strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">به گزارش ایسنا،</strong>&nbsp;مطالعات گذشته نشان داده بود که انجام ورزش‌هایی مانند یوگا می‌تواند برای افراد مبتلا به سرطان سینه مفید باشد و&nbsp;<strong style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; vertical-align: baseline;">از میزان خستگی و استرس آن‌ها بکاه</strong>د. مطالعات جدید نشان داده است که انجام این فعالیت‌ها از نظر سلولی نیز برای افراد مبتلا به سرطان مفید است.</p> text/html 2015-02-04T09:17:00+01:00 meditation.mihanblog.com مدیر مجله 20 دلیل برای اینکه عاشق مدیتیشن باشید http://meditation.mihanblog.com/post/3 <p>اگر هنوزم برای شروع <strong>مدیتیشن</strong> شک دارید پس این مقاله را تا آخر بخوانید.</p>